Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K tomu všemu, co páni odborníci říkají, bych ještě určitě přidal umění kompromisu. My jsme to za dlouhé trvání našeho manželství nedokázali jen jednou - kvůli nové pračce. Stará dobrá Tatramatka měla odtokovou hadici ve tvaru krátkého háku, který se zavěsil za okraj vany a nijak nepřekážel. U té nové visela ta hadice až na dno vany a vyloženě překážela a otravovala. Když jsem se koupal, tak jsem tu hadici vyhodil z vany ven a už ji nevrátil. Žena si toho nevšimla a hned při prvním praní vytopila sousedku pod námi. Tuto situaci jsme ještě zvládli. Jenomže za 14 se scénář opakoval se všemi důsledky, a teď už jsme každý tvrdě hájili svoji pozici. Žena tvrdila, že jsem na tu hadici po první zkušenosti měl myslet, já jsem zase argumentoval tím, že i u auta se jeho stav kontroluje před jízdou a ne po jízdě. Nikdo ze svého názoru neustoupil ani o píď. Až jednou přišel soused (právník) na pokec a my se mu samozřejmě svěřili s naším sporem a každý mu nutil své argumenty v naději, že ho dostane na svou stranu. Vyslechl nás a pak řekl tu památnou větu: "To je úplně jasné. Vy jste si koupili blbou pračku!". A bylo po sporu.:-)

3 0
možnosti

P.S. A stejně jsem měl pravdu já.

0 0
možnosti
PK

Někomu to jde přes srdce a někomu vede cestička přes rozum, výsledky jsou různé. Když už to neklapne, dle přání, měl by být rozchod důstojný a měl by poškodit již poškozené co nejméně.R^.

1 0
možnosti
Foto

J31a51n 82Š23i63k

23. 1. 2021 20:50

Za mých 35 let ve vztahu mohu říci, že jde o jednu z nejtěžších věcí v životě. Možná ta nejtěžší. Problém dneška je, že každý hledá lehké životní cesty a nechce kráčet po těch, kde musí zdolávat těžkosti. Přitom lehká cesta štěstí nepřináší. Proto tolik lidí řeší psychické problémy, hledají spokojenost tam, kde ji nenajdou. Málo se o tom píše. Děkuji za článek. Hezkou sobotu

4 0
možnosti
MB

Stoprocentně souhlasím. K 35. výročí gratuluji. My jsme spolu teprve 30 :-)

0 0
možnosti
Foto

;-) Pro někoho zázrak, pro jiné až normální,ač jistě jsou i tací, pro které je to až nepochopitelně:-)

2 0
možnosti
AL

Znám celou řadu dlouholetých spokojených vztahů. Jde to, ale není to lehké, znamená to nebýt sobec, umět se i obětovat a znovu a znovu chtít mít rád a budovat vztah. A nevzdávat to kvůli maličkostem. A taky při výběru partnera zapojit i rozum, nejen city a emoce. Atd.atd.atd

4 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem: realistický snílek, šedá myš, věřící bez víry

Nejsem: tolerantní manželka, zachránce večírků, dokonalá matka

Seznam rubrik