Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J88a15n 33D95o75u64š12e91k

29. 12. 2021 13:57

Pro mě za mě ať to tam "stojí", ale když už nic, mělo by to působit esteticky. Ta socha je ale jen hnusná.

2 0
možnosti

Člověk nemusí mít nijak zvláštní představivost, aby si patřičně spojil to, co vystupuje z mužova těla v místech, kde se vyskytuje pohlavní úd. Poselství tohoto sochařského díla je taky dost výmluvné, zvláště když jeho autor pro ně zvolil název Ego. Podle mne má taková socha své místo v galerii, ale na veřejnosti bych ji moc nevystavoval.

4 0
možnosti
JT

J30i89r78i 92T74i56c24h84y

29. 12. 2021 16:57

V soukrome galerii placene socharem, nebo nejakym mecenasem, Ja to nedovedu posoudit, jestli je to umeni, spis asi vykrik pro odliseni, ale pokud to neni jasne, jestl ito umeni je, na verejnosti bych to nevystavoval.

0 0
možnosti
EK

No jo, Opava není Brno.;-D

1 0
možnosti
PD

P64e40t54r 69D71r51a57p20a18l

29. 12. 2021 7:58

U nás v Přerově před nedávnem podobný problém. Nějaký umělec svařil pár železných obručí do jakéhosi klubka, nazval to honosným názvem a město to instalovalo na ulici. Pro nezasvěceného to vypadalo, že technickým službám spadl nějaký šrot z auta při železné sobotě. Padly nějaké nesouhlasně názory v místních novinách a těm se dostalo ze strany ředitelky městské galerie dost pohrdaveho až sprostého vyvinění, že nemají co kecat do umění, když tomu nerozumí. Nicméně instalace zmizela. Mám dojem, že v současné době stačí cokoliv prohlásit za umělecký projev a tim je vymalováno a nikdo to nesmí kritizovat nebo s tím dokonce nesouhlasit

11 1
možnosti
JP

zaplaceno dostal, ředitelce to dát k náhradě

1 0
možnosti
Foto

Mě to nepobuřuje, ale ta socha je prostě hnusná. A to nemám nic proti modernímu umění.

My máme v Liberci před radnicí trabant na nožičkách a s gulama.;-D

10 1
možnosti
ND

Mám to tak stejně, jako vy, Šárko, a ba co dím ještě hůř, považte, nelíbí se mi v Lucerně socha jezdce na obráceném koni, nojo jsem barbar..., ale zajímavý, že se mi moc líbí jak kubismus, tak impresionismus, třeba...

2 0
možnosti
JL

Každý máme nějakou představu o umění. Kdysi začali malovat i šimpanzi, sloni a malují i prasata. Prodává se to. Je otázka, zda je to umění nebo jen "produkt". A ten expresionismus z Opavy - je to na radnici co si tam vystaví , může si tam přece klidně vystavit 10metrový kosočtverec, když se jí bude líbit.

1 2
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem: realistický snílek, šedá myš, věřící bez víry

Nejsem: tolerantní manželka, zachránce večírků, dokonalá matka

Seznam rubrik