Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ani v 70 život nekončí. A u vnoučat si člověk uvědomí co nestihl u vlastních dětí.

0 0
možnosti
Foto

Nezmínila jste se o tom, jestli máte děti. Čtyřicítka je krásný věk jak pro muže, tak i pro ženu, a pokud již splnila i své mateřské povinnosti, pak je všechno OK. Pokud ne, může mít dojem, že ji "ujíždí vlak" - a má pravdu. Pokud děti má, přestane myslit sobecky jen na sebe, ale hlavně na péči a lásku o ně. VA také o zachování vlastní rodiny, aby děti vychovávala nejen ona, ale i jejich vlastní otec. To je jak podle mne (i české tradice) pro rodinu, hlavně však pro děti, ta nejlepší varianta. Omlouvám se za "kázání", přeji Vám pěkný dnešní den. ;-)R^

0 0
možnosti
ND

Krindacky co budete říkat až vám bude 70? Tedy v případě, že se dozijete, což vám samozřejmě přeju. :-)

2 0
možnosti
Foto

Co je to "opravdový život"? ;-D

0 0
možnosti
ZS

Děvčátko, život teprve začíná! Věřte mi. ;-)V

5 0
možnosti
BH

"Před pár měsíci mi bylo čtyřicet. (To by ještě nebylo tak hrozné). Jsem žena. (Tak to už je tragédie)."

Na to je dneska jednoduchý lék. Prohlašte se mužem a užívejte nového života;-)

4 0
možnosti
ZS

Binárně proti klimakteriu! ;-DR^R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Jsem: realistický snílek, šedá myš, věřící bez víry

Nejsem: tolerantní manželka, zachránce večírků, dokonalá matka

Seznam rubrik